flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ПРОТОКОЛ оперативної наради з працівниками суду

20 вересня 2011, 11:07

ПРОТОКОЛ

оперативної наради з працівниками суду

20 вересня 2011 року                                      м. Дніпропетровськ

                              головуючий: 

                              голова суду – Гончаров О.В.

                               секретар зборів - Шевченко Т.В.

                              присутні:

були присутні всі працівники апарату суду за виключенням помічників суддів Суліми А.В.(у зв’зку з черговою сесією у ВНЗ) та Васенко І.В.(з невідомих причин).

ПОРЯДОК       ДЕННИЙ:

1.      Ознайомлення Головою Суду Гончаровим О.В. з основними питаннями, внесеними до Плану наради. Повідомлення про проведення щорічної планової перевірки ТУ ДСА , дотримання правил внутрішнього розпорядку суду та трудової дисципліни працівниками апарату суду, дотримання вимог Інструкцій користувача КП "ДЗС", Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді.

Голова суду довів до відома працівників апарату суду зміст спільного наказу Генеральної прокуратури, Міністерства  внутрішніх справ, Служби безпеки, Державної податкової служби, Міністерства оборони , Державної судової адміністрації України від 05.08.2011 року №83/519/311/463/483/122 «Про затвердження Інструкції про порядок обліку кримінальних та адміністративних корупційних правопорушень».

2.      Виступила керівник апарату суду Кравець Р.В., яка повідомила працівникам апарату суду про неможливість відсутності на робочому місті за умови неповідомлення керівника та заступника про причини відсутності. Роз’яснено правильність оформлення заяв на навчальну відпустку,подання викликів з ВНЗ, відпустку без  збереження  заробітної плати. Повідомила про введення Журналу обліку виходу на роботу працівників апарату суду. Роз’яснено положення ЗУ «Про державну службу», зміст посадових інструкцій, підпорядкованість працівників апарату суду. Повідомила про необхідність ведення журналів судових засідань секретарями судових засідань та щоденного внесення даних щодо розгляду справ, необхідності розпечатування списків справ, призначених до розгляду та вивішування їх на інформаційному стенді суду щоденно. Кравець Р.В. повідомила план навчання працівників апарату на курсах підвищення кваліфікації, оголосила список осіб, які прийматимуть участь у навчанні - Ребизант Ю.,Чухно Є.,Шевченко Т.,Моргун Т., Янгель О.,Шляхова Н.

3.      Виступила заступник керівника апарату суду Янгель О.В. Повідомила проте, що Номенклатуру суду буде змінено з 01 січня 2012 року, проект  буде поданий до 15 грудня 2011 року на узгодження в ДСА, про планування перевірки ведення особових справ стосовно своєчасного присвоєння рангів державним службовцям, атестацію працівників апарату суду (планова у вересні  2012 року). Роз’яснила, що відповідно до «Інструкції з діловодства», заборонено користуватись степлерами та скобами, всі справи повинні бути прошиті нитками та пронумеровані, зроблено опис з підписом особи, яка склала опис. Повідомила про необхідність з 01 жовтня 2011 року у загальній канцелярії (ст. секретарю Осикі В.М.) щоденно розпечатувати списки вхідних та вихідних документів, реєстрів пошти. Списки печатаються не пізніш наступного дня, перед початком роботи в ДЗС, підписуються відповідальною особою, відмітки про передачу документів повинні бути заповнені, також про необхідність розпечатування всіх карток по справам працівниками канцелярії, відповідно до Інструкції та посадових обов’язків.

Повідомила, що справи для передачі в архів , які мають підтвердження про виконання рішення, постанови, ухвали, вироку, підготовлюють працівники канцелярії, передаються ст. секретарем, акт складає у двох-чотирьох примірниках архіваріус, підписує голова та керівник, визначає порядок та строк зберігання, про створення експертної комісії із п’яти осіб – працівників суду. Знищення справ повинно проводитись шляхом спалювання. З 01.10.2011 р. в архіві буде встановлено комп’ютер, справи до архіву за 2011 року повинні бути передані до 01 квітня 2012 року актами прийому - передачі та до архіву ДЗС у електронному вигляді.

Повідомила, на підставі перевірки карток по справам Шаповал Л.В., головним спеціалістом зі статистики, що картки по справам заповнені з великою кількістю помилок. Справи, які були передані до канцелярій перевіряє, та згідно з Наказом від 20.09.2011 р., корегує Шаповал Л.В. Справи, які містять помилки та знаходяться на розгляді, повинні виправити секретарі судових засідань, помічники суддів.

Канцеляріям необхідно мати журнали видачі справ для ознайомлення, справи видаються під підпис, ознайомлення проводиться в присутності працівника суду, який робить відмітку про час повернення справи.

4.      Розглядалося питання, щодо перевірки роботи секретарів судових засідань: по своєчасному оформленню та здаванню справ у канцелярію, правильність заповнення карток у комп’ютерної програмі ДЗС, а також практика написання протоколів, та журналів судового засідання.

5.      Виступила спеціаліст зі статистики, Шаповал Л.В., яка повідомила про велику кількість помилок під час заповнення карток на осіб, карток по цивільним та кримінальним справам, відсутності електронних версій процесуальних документів по справам.

Виступили старший секретар Кіровського районного суду міста Дніпропетровська – Осика В.М. з приводу неможливості відповідним чином вести роботу канцелярії у зв’язку з великим навантаженням і проханням надати помічника для допомоги в загальну канцелярію, помічник судді Богдановська Т.В.  з питанням про ведення журналів судових засідань, порядку їх оформлення. 

            Заслухавши пояснення учасників оперативної наради з працівниками суду оперативна нарада Кіровського районного суду м. Дніпропетровська,-

 

ПОСТАНОВИЛА:

 

 - Ознайомити помічників суддів Кіровського районного суду м. Дніпропетровська з наказом від 20.09.2011 р. № 62-з «Про ознайомлення працівників апарату суду зі змістом Наказу № 83/519/311/463/483/122«Про затвердження Інструкції про порядок обліку кримінальних та адміністративних корупційних правопорушень».

 - В подальшому вживати заходи дисциплінарного впливу до секретарів судового засідання, якщо будуть виявлені порушення, що стосуються їхньої роботи згідно із посадовими інструкціями, «Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді», затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України 27.06.2006 № 68 та Інструкції користувача КП "ДЗС".

- Ввести контроль за додержанням працівниками апарату суду правил внутрішнього розпорядку суду та дотримання трудової дисципліни. Зобов’язати працівників апарату суду повідомляти про причини відсутності на робочому місті керівника апарату суду або його заступника.

- З 01 жовтня 2011 року зобов’язати старшого секретаря Кіровського районного суду м. Дніпропетровська, Осику В.М., щоденно розпечатувати списки вхідних та вихідних документів, реєстрів пошти.

- З 01 жовтня 2011 року зобов’язати розпечатувати всі картки по справам працівниками канцелярії Кіровського районного суду м. Дніпропетровська за 2011 р. на паперових носіях.

- у жовтні 2011 року провести перевірку ведення відповідальною особою особових справ працівників апарату суду, суддів.

 

«20» вересня 2011 року

 

  Голова наради:                                                   О.В. Гончаров

 

 

  Секретар наради:                                                Т.В. Шевченко